Pemanggang Ajaib

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pemanggang Ajaib


Pemanggang ajaib??? Mula mula aku rasa nak tergelak je bila mak mentua aku citer pasal pemanggang ajaib ni... Takde pulak dia bagitahu aku apa yang ajaib nya kuali ni...

So aku terpikir yang pemanggang ni akan memanggang ikan dengan sendirinya walaupon kite tak letak ikan kat dalam tu.. Hahahaha.. Dah macam doraemon pulak aku rasa...

Haritu mak mentua aku suruh aku beli ikan dan minta aku panggang kat Pemanggang Ajaib ni,,, dan aku akui memang ajaib.. Aku boleh bakar ikan tu walaupon kuali tu takde minyak... Dan ternyata tak melekat pon kat kuali tu...

Kalau nak masak nasi goreng pon boleh, goreng tanpa minyak pulak tu... Ajaib kan.. So korang boleh beli satu sebab boleh menjimatkan minyak masak...

Pic ambil dari Sini

7 Komen untuk "Pemanggang Ajaib "

hahaha.. memang ajaib.. mak sya dok jual bnda ni la skrg

hehehe.. aku suka guna ni masak telur goreng... xyah pakai mnyak masak...sihat skit :p

beli kat mana ni papa blogger. officemate ada yg dah beli n die kata magic pan ni mmg bagus n cepat,...

tambah sikit la...boleh buat durian crepe ngn pemanggang ajaib ni..haaha...

mak aku pon dah beli. suka benor guna kalau nak goreng apa2..

tapi memang waktu first time dengar dulu tergelak jugak. apa la bagi nama pemanggang ajaib.. hoho~ ;P

ma deno pun ada satu ni.. mcm2 boleh buat ..

bukan setakat nasi goreng.yeemee sup ala2 claypot boleh juga .
nk try ..

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/resepi-yee-mee-bersup.html

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info