Buang Anak Di Laut

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Buang Anak Di Laut

Tengok tv 3 tadi, sekali lagi aku menangis... Mana taknya, budak kecil yang baru dilahirkan dibuang di laut.. Luluh hati aku tengok weh... Menitis air mata aku ngan wife tengok berita tu...

Berkali kali aku buat entry pasal pasangan buang anak ni.. Kalau korang perasan atau tak, pasangan yang berzina, senang sangat dapat anak kan... 'Buat' sekali je dah menjadi dah... Tapi kalau pasangan yang halal, susah sangat nak dapat baby..

Pelbagai cara yang diorang buat, mandi air 7 sungai, makan ubat tradisional, jampi sana sini tapi tetap tak menjadi kan... Tu semua Allah nak tunjuk betapa besarnya dosa berzina... Bukan setakat tu je, siap bunuh dan campak hasil zina diorang tu dengan sewenang wenangnya...

Tu zaman sekarang, nanti zaman zaman anak anak kita lak camner ye?? Semoga Allah memelihara keturunan kita kan...

Kejadian tadi tu berlaku kat Putatan Sabah... Kalau aku jumpa orang tu,, memang aku lempang je... Sakit betul hati aku tengok... Jabatan Kebajikan kan ade... Ape guna jabatan ni kalau korang tak gunakan... Tak payah buang bayi tu... Dosa yang korang tanggung pon dosa berzina je.. 


1 Komentar untuk "Buang Anak Di Laut"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info