Sekali Lagi Aku Harapkan Doa Korang

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sekali Lagi Aku Harapkan Doa Korang


Yang berbaju hijau tu bapa aku... Sepatutnya hari ni dia kena pegi Hospital Besar Queen Elizabeth untuk jumpa doktor pakar.. Cerita sebelum tu baca kat Sini

Tapi pagi ni aku terima panggilan lagi dari emak aku, bapa aku tak sempat pegi hospital KK, dia sekali lagi dimasukkan ke wad kecemasan Kudat sebab tiba tiba dia rasa nak pengsan...

Sekali lagi aku nak minta korang doakan bapa aku supaya cepat sembuh dan dapat menjalankan rutin harian nya.... Kemungkinan esok aku akan balik Sabah...

' Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, Engkau sembuhkanlah ayah ku dan sesungguhnya aku amat mendambakan kasih sayangnya lagi...' Amiiiinnnn

Kepada pembaca semua, mohon doakan bapa aku erk..
5 Komen untuk "Sekali Lagi Aku Harapkan Doa Korang"

Semoga bapa Papa Blogger cepat sembuh.

Insya Allah...di permudahkan segalanya..Amin

Salam bro ..

Semoga ayah bro cepat sembuh ! Amin ..

Semoga bapa Papa Blogger cepat sembuh...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info