Kekasihku Diterkam Harimau

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kekasihku Diterkam Harimau

Mesti korang nak tahu macam mana aku berkenalan dengan wife aku kan... Ini kisahnya.....


*******************

Masa tu aku masuk hutan sensorang untuk melastik burung... Tiba tiba aku terdengar jeritan sorang pompuan... Aku pandang kiri, aku pandang kanan takde sorang pon yang aku nampak.. Aku terus jalan ke depan sambil mengikuti arah suara tu... Tiba tiba aku terpandang sebelah kanan aku sorang pompuan tengah mempertahankan dirinya dari di serang oleh harimau...





Aku pon datang untuk menyelamatkan pompuan tu.. Aku buka besar mulut harimau tu, pastu aku jentik lidah nya.. Akibat jentikan aku tu, harimau tu cirit birit dan terus mati...



" Terima kasih abang... Kalau abang takde tadi, dah tentu saya dah kena makan ngan harimau tu tadi... Sebagai balasannya, saya akan berkahwin dengan abang nanti "...



Dan akhirnya kami dah diijabkabulkan... Amacam... Rare tak cara aku ngorat wife aku dulu... hahahaha

( Kisah Dongeng semata mata )



 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info