Maafkan Aku Mak

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Maafkan Aku Mak



Maafkan aku mak... Ampunkan aku mak...

Aku terpandang satu gambar ni kat henpon arwah tu... Dan aku pon bluetooth kan kat gadget aku... Sedar tak sedar air mata aku mengalir dengan lajunya...

Adik beradik aku tengok gambar ni pon turut menangis... Mak aku pon join la sekali.. Korang tahu kan camner keadaan mak aku bila tengok gambar ni???

Betapa romantiknya arwah.. Betapa kasihnya arwah kat kami semua menyebabkan segala kenangan bersamanya sukar untuk dilupakan... Setiap kali kitorang tengok gambar gambar arwah tu, masing masing mengimbau kenangan...

Al Fatihah....

 Semoga roh bapa aku dicucuri rahmat... Aminnn
6 Komen untuk "Maafkan Aku Mak"

Al-Fatihah....

Semoga anda sekeluarga tabah dan redho dengan pemergian Allahyarham... I did feel the same last 10 months.

Semoga beliau ditempatkan bersama-sama hamba-hamba kesayanganNya.

InshaAllah..Amin.

Al-fatihah..semoga rohnya aman disana ..=)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info