Hari Ketiga Pemergiannya

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hari Ketiga Pemergiannya


Gambar arwah bapak aku dengan abang kandung aku.. Aku terkejut dan terkilan.. Mengapa sanggup arwah tak bagitahu yang dia sakit tenat...

Hari selasa aku aku sempat bercakap dengan dia.. Aku tanya keadaan dia masa tu, dia cakap dia takde masalah dan kesihatan semakin baik.. Hati aku semakin gembira... Gembira sangat sangat... Baca kat Sini..

Suara dia sangat hepi.. Apatah lagi aku, kompom la hepi kan.. Tapi bila kakak aku cerita malam tadi, rupenye arwah cuba tahan sakit dan taknak aku risau dengan keadaannya...

Aku terkejut sangat... Aku marah kat kakak aku, kenapa dia sanggup tak nak cakap kat aku yang bapak tengah tenat sangat.. Arwah cakap kat kakak aku, jangan bagitahu aku yang dia tenat.. Dia tak nak aku balik dalam keadaan tergesa gesa.. Dia tak nak aku balik dalam keadaan dia tengah tenat...

Sedihnya... Arwah tak nak aku balik sebab dia tahu kos nak balik kampung sangat tinggi...  Aku tak dapat nak gambarkan betapa hancurnya hatiku masa ni.. Aku tak dapat tulis lebih lebih.. Sedih sangat.. Nanti aku cerita bila aku dah elok sikit ye..

1 Komentar untuk "Hari Ketiga Pemergiannya"

sabar ya abg papablogger...
arwah bapa abg papablogger sayangkan abg papablogger...
sebab tu dia berbuat demikian..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info