Hari Kedua Pemergiannya

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hari Kedua Pemergiannya

Salam kepada semua blogger dan pembaca blog ni... Kehilangan masih terasa buat kami sekeluarga.. Walaupon aku sedih, aku pasti orang yang paling sedih adalah mak aku..

Segala kenangan mereka berdua hanya di rumah ni... Segala suka dan duka mereka berkongsi bersama.. Adik beradik aku yang lain dah pon berumah tangga dan semua duduk berasingan... Bila arwah tu takde, maknanya mak aku tinggal berseorangan kat rumah ni.. 

Aku nak cadangkan kat mak aku untuk tinggal bersama sama dengan aku di Putrajaya... Tapi aku yakin, mesti mak aku taknak.. Sebab kenangan diorang berdua di rumah ni sukar dipadamkan... Melainkan aku sekeluarga akan berpindah ke Kudat bagi memudahkan aku untuk menjaga mak aku...

Hanya dengan mak aku je tempat aku bergantung kasih sekarang ni.. Aku nak habiskan masa dengan mak aku.. Selagi mak aku ada.. Aku tak nak jadi macam arwah bapa aku yang mana aku sendiri tak sempat nak tatap wajahnya buat kali terakhir...

Rasa berat je hati nak balik meninggalkan kampung aku... Rasa nak temankan mak aku selama lamanya.. Aku akan cuba menghilangkan kesedihan dan kesunyian mak aku...


4 Komen untuk "Hari Kedua Pemergiannya"

kuatkan semngat ye!! berbaktilah sementara mereka masih ada..

al- fatihah .
bawa bersabar . moga arwah ditempatkan d kalangan org beriman ..

lahhh org kudat rupanya...
sblh mana bro?,,,aku d tmn ehsan. ;)

Salam, baru baca entry hari ni..al fatihah untuk arwah bapa..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info