World Cup 2014 | Sepanyol Lauk Dan Sayur

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

World Cup 2014 | Sepanyol Lauk Dan Sayur

World Cup 2014 | Sepanyol Lauk Dan Sayur | Bila tengok barisan barisan pemain Sepanyol sebelum bermulanya World Cup 2014, aku dah dapat agak yang Sepanyol akan kalah... 


Aku cuma menjangka yang dia tak akan menang je tapi rupanya dia bungkus awal.. Hahaha 

Sebab ape dia bungkus awal?? Pada pendapat aku, cuma satu je puncanya... 

'Kereta Kebal' Sepanyol dah tak main.. Puyol yang aku maksudkan... Hehehe


Bila kereta kebal ni takde, pincang pertahanan Sepanyol... Bila dia takde, hilang kepercayaan aku kat Sepanyol... 

Selamat Tinggal Sepanyol.. 

P/s: aku sokong BRAZIL.. Sapa sokong BRAZIL SILA KOMEN..
0 Komentar untuk "World Cup 2014 | Sepanyol Lauk Dan Sayur"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info