Bosan Tahap Dewa Ke Tujuh Belas

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bosan Tahap Dewa Ke Tujuh Belas

Huuuu..!! Ayat orang yang terpengaruh dengan komik... Memang dah bosan tahap dewa dah ni... Kiri kanan dinding.. Belakang tempat duduk aku hanyalah tingkap yang telah ditutup dengan kertas untuk mengawal kemasukan cahaya matahari...

Depan meja aku pulak pintu yang mana setiap saat aku akan menghitung berapa kali si polan dan si polan lalu untuk ke tandas... Selama 3 minggu aku hadapi semua ini.. 

Dalam bilik tu ade 3 meja dan cuma ade 2 je yang ade komputer... Bila aku nak guna komputer untuk menghilangkan rasa bosan, aku dihalang kononnya aku orang luar yang tak layak untuk mengetahui isi kandungannya... 

Selama 3 minggu aku kat opis ni tanpa keja telah menenggelamkan idea untuk menulis blog... Cukup setahun aku kat sini, konfem masuk Tanjung Rambutan... 

Argggghhhhh..!! Tak tau da nak tulis ape... 
1 Komentar untuk "Bosan Tahap Dewa Ke Tujuh Belas"

Assalammualaikum...PB,

wahh.. tension nyer macam tu..

mselim3

pls: kena baca doa stress nie.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info