Sakit Paru Paru | ICU Memang Menginsafkan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sakit Paru Paru | ICU Memang Menginsafkan

Sakit Paru Paru | ICU Memang Menginsafkan | Kakak aku dimasukkan ke Hospital Queen Elizabeth, Kota Kinabalu sejak 15 Mei haritu sehingga sekarang.. 


Bila melawat dia kat ICU, memang menginsafkan.. Pelbagai ragam dan pesakit yang berada dalam ICU ni.. Sebelah katil kakak aku tu, pelbagai wayar dan tiub melingkari badannya... 

Ade yang makcik kat sebelah katil kakak aku sebelum ni pon sama juga keadaannya... Macam macam tv ade kat sisi dia.. Tadi baru dapat berita yang makcik tu dah 'pergi' lepas keluarganya meminta doktor hentikan 'eksperimen'.. 

Pesakit paru paru ni bukanlah berpunca dari merokok semata mata.. Akak aku tak merokok pon tetap ade masalah paru paru.. 

Ape ape pon sila berhenti merokok.. Tak sanggup tengok wayar sana sini, pastu jadi eksperimen doktor... Cucuk sana sini... 

Doakan keselamatan kakak aku menjalani pembedahan minggu depan.. 
1 Komentar untuk "Sakit Paru Paru | ICU Memang Menginsafkan"

Moga akak ko cpt sembuh.. Sedih tgk..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info