Masalah Besar Betul Blogger Ni

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Masalah Besar Betul Blogger Ni



Macam mana la aku nak blogwalking ni.. Selalu jadi macam ni... Tak keluar satu pon blog yang aku follow... Hemmm..!!

Sori kawan kawan, tak dapat nak blogwalking sangat sejak akhir akhir ni... Aku singgah mana yang datang komen kat blog aku je... Pastu singgah yang mana aku ingat nama blog tu... 

Ade sape sape boleh tolong tak selesaikan masalah aku ni?? 

6 Komen untuk "Masalah Besar Betul Blogger Ni"

selalu gak jadi macam nie, biasa reload2 banyak kali. nti dia keluar. hahaha solution yang kurang bijak.

Saya dapat masalah yang sama juga. Tiap hari. Pffttt -__-

selalu hadapi masalah macam nie...

tau takpe...tu yg jarang blog walking tu, nyampah betul. pepagi kita free tapi takde blog yg kita follow. kakpb bw mana yg dah ada list je.

Hihi selalu je jd camni. Kdg tu berhari2. Nnt elok balik

reload banyak kali...berpusing-pusing

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info