Pelancaran Samsung Galaxy Note 2 Tak Lama Lagi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pelancaran Samsung Galaxy Note 2 Tak Lama Lagi



"Samsung Galaxy Note 2 dikhabarkan akan dilancarkan di Malaysia pada 11 Oktober ini. Beberapa syarikat telekomunikasi tempatan dijangka turut akan mengambil bahagian dengan menawarkan pakej selepas beberapa minggu dilancarkan di Malaysia."

Aku rasa gadget kat Malaysia ni semakin banyak.. Sampai tak terikut perkembangannya... Aku baru nak belajar dan tak habis khatam lagi pasal gadget Samsung ni, tiba tiba selang berapa minggu aku beli, dah keluar yang baru.. Yang baru tu pula memang menarik.. Macam macam lak ade dalam tu yang memang takde kat gadget aku beli..

"Galaxy Note 2 yang menggunakan Android 4.1 Jelly Bean bersaiz 5.5-inci Super AMOLED. Smartphone ini juga turut dilengkapi dengan cip pemprosesan empat teras 1.6GHz, kamera 8-megapixel serta kamera pada bahagian hadapan  1.9-megapixel.  Harga bagi Samsung Galaxy Note 2 di malaysia ialah pada sekitar Rm 2559 dan AP sekitar Rm 2399."

Bagi korang lak, dapat follow tak perkembangan gadget kat Malaysia ni?? Dah macam cendawan baru tumbuh lepas hujan.. Aku tengok gadget terbaru ni memang menarik juga.. Siap boleh buat macam slideshow haaa.. ala.. kat Tv kan ade diaorang tunjuk... tengok la sendiri...

Sumber
0 Komentar untuk "Pelancaran Samsung Galaxy Note 2 Tak Lama Lagi"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info