Cari Makan, Jalan Jalan..r

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Cari Makan, Jalan Jalan..r


Betapa kuatnya aku makan dan ketara sangat yang aku ni pelahap... hahaha dan perangai tu ternyata jadi turun temurun kepada anak aku, Amirah..

Tengahari tadi aku pegi kenduri kawen bos aku.. Makanan memang sedap giler ar.. Sampai tambah nasik weh tanda sedapnya.. (bila lapar, batu pon sedap)

Balik kenduri je, aku ajak wife pegi Ikea.. Nyam nyam!!! Bukan ajak tengok perabot, tapi nak makan Meatball.. Aku pelik betul tang perut aku, tak penuh penuh.. hemmm!!

Macam mana aku nak kuruskan badan macam ni, balik jogging je 3pinggan gak habis..



Disebabkan ramai yang cakap Amirah ni comel, so aku pon pakai baju same kaler ngan dia.. Mana tau dapat tempias kecomelan Amirah,hidung aku juga yang kembang kan.. hahaha

Sori lambat update harini... Internet sangat slow harini..hehe
5 Komen untuk "Cari Makan, Jalan Jalan..r"

makan selagi bernafsu...bila sakit takmo makan dah...heeee

amirah lagi comel, hahaha.. abisslaa papa dia gemok pasni..

tapi kena jaga gak makan, bukan sebab untuk kurus, tapi untuk kesihatan..hehhee..

betul gak tu... Hehehe macam mak sya ckp lak kn.. Hehehe

@Su suraya.... Hehe Amirah comel mesti turun dr papa dia kn... Hehe

Suka hati si Amirah ni....didukung papanya

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info