Saya Sayang Mak

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Saya Sayang Mak


'Sedap juga panas panas ni minum air kelapa kan... Pastu kita campur susu atau gula, lagi tambah sedap kan...' kata mak aku pada suatu hari... 

'Ok juga mak... Tapi yang lain macam mana?? Duit tak berapa nak ada ni kalau belanja ramai ramai ni' Balas aku...

'Takpe... Kita pegi berdua je... ' 

'Ok... Jom...'

Ya... Aku ngan mak aku sering keluar berdua... Dengan cara ni lah aku bantu dia lupakan seketika memori dia bersama arwah... Lepak berdua dengan mak macam macam yang kitorang stori kan... 

Mak nak apa je, mak nak minta teman pegi mana sekalipon saya sanggup mak... Asalkan mak sentiasa tersenyum, sudah membahagiakan  saya... Saya sayang mak sangat... I love u mak...
6 Komen untuk "Saya Sayang Mak"

rindu mak kakmi jugak...lambat la hai nak tunggu bln 6.. :(

Sweet gak abg jemi ni.. Kirim salam kat mak abg jemi ya. Hehe

siapa tak sayang mak mmg bukan manusia ler..
x layak dia hidup.

Can't imagine my life without my mum huhu.. berbaktilah sedaya ada selagi mereka masih hidup

Jom Terjah: Bukti cukai GST menyusahkan rakyat berbanding SST

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info