Resepi Chicken Chop | Air Tangan Isteri

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Resepi Chicken Chop | Air Tangan Isteri


Resepi Chicken Chop | Air Tangan Isteri

Wife aku suka makan makanan barat/Western Food... Jadi, sejak aku duduk kat 'Jerman' ni, dia buat sendiri apa yang dia ingin makan sebab tak berani nak keluar tanpa hero disisi... Nampak... Hebat kan aku... 

Bila balik dari Jerman hari tu, aku terus request nak makan Chicken Chop dari air tangan dia... (Langkah langkah penjimatan...) Serius sedap... Coslow pon buat sendiri... 

              

Kadang kadang, ada baiknya duduk Jerman, sebab aku tengok wife aku semakin hari semakin hebat bila masak... Selama ni dia tak pernah buat makanan yang canggih canggih macam ni.. 

Resepi Chicken Chop... Sebenarnya, aku baru tahu yang Chicken Chop ni takde resepi rahsia... Cuma yang kuah black pepper tu je korang kena buat... Yang tu, guna sos black pepper pon dah boleh dah... 
5 Komen untuk "Resepi Chicken Chop | Air Tangan Isteri"

Laaa papa ni..org baru nk tengok resepi...heeee irrayyan.com

Bagus untuk langkah2 penjimatan. Tak payah nak makan kat luar ... tengok dari gambar pun ada gaya chicken chop dari restoran 5 bintang ... :D

papa blogger ni mesti rapat dengan isteri

papa blogger ni mesti rapat dengan isteri

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info