Roti Sardin Sebesar Pinggan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Roti Sardin Sebesar Pinggan

Abang ipar aku ajak makan tadi kat restoran sebelah rumah dia... Katanya roti sardin kat kedai tu memang sedap dan boleh makan 2 orang..  So aku pon follow la dia... 


Amacam?? Besar kan... Aku makan separuh pon susah nak abes... Penuh dengan sardin dalam tu... Hehehe

Saja teman abang ipar aku ni... Sejak kakak aku meninggal, dia selalu ajak tido umah dia... Nak minta teman.. Katanya, kalau takde teman, dia selalu ternampak arwah tu... 

Dah sebulan lebih dia tinggalkan kami... Hemmm... Masih terasa sebenarnya... Al Fatihah

2 Komen untuk "Roti Sardin Sebesar Pinggan"

Tudiaaaa besarnyaaa. Memang kenyang makan ni! Lama tak makan Roti Sardin. Huaaaaaaaaa

Malam2 ni , buat orang lapar je la.


Ya Allah , sedih dan satu je pula terkenang abg ipar Papa. Kecian dia...rindu kan arwah.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info