Resepi Campak Campak | Ketam Masak Kari

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Resepi Campak Campak | Ketam Masak Kari

Pagi pagi aku dah keluar rumah dengan mak aku sebab nak beli barang untuk kenduri... Singgah ke pasar, dan terpandang ketam Nipah... 

Apa mau tunggu lagi... Sebab dia lelong ketam ni... Dia bagi 13 ekor dengan harga RM10 je.,. Wah..!! Bukan main hepi lagi bila dapat harga camtu...


Huuu..!! Tapi rasa tertipu pulak... Bila nak makan, cuma 6 ekor je yang elok... Semuanya dah busuk... Geram betul aku... 

Peniaga tu tak ikhlas langsung nak berniaga... Rasa teraniaya pulak bila ditipu macam ni... Sakit hati... Grrrrr...

Mak aku pesan, lain kali kalau nak pilih ketam nipah, pastikan ketam tu masih hidup... Bila dah mati, kebarangkalian untuk menjadi busuk sangat tinggi... 

Next time aku tak akan beli ngan orang tu lagi... Hampeh perangai dia...

Eh... Tajuk tulis resepi... Tapi takde lak cerita cara cara nak masak... Hahaha... Jangan marah haaa..

2 Komen untuk "Resepi Campak Campak | Ketam Masak Kari"

sedap ke keetam nipah nie??xpenah rasa pun

wow!! sedapnyaaaa.. malangnya banyak yang dah busuk... lepas ni kena pilih betul2..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info