Makanan Hotel Yang Tak Sedap

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makanan Hotel Yang Tak Sedap

Serius aku bagitahu, selama ini aku  berkursus kat hotel, ini lah hotel yang servis dia kurang sikit dari segi makanan mahupon tempat penginapan... Nasib baik la kursus ni diberi percuma, andai kata kursus ni berbayar, memang aku tak akan tidur kat sini untuk malam keduanya...




Ni makanan yang disediakan oleh pihak hotel... Shark kooo...!!! Sup Sirip Ikan Yu... Tak 'friendly' betul makanan hotel ni... 

Dah 2 malam aku berada kat hotel ni, sepanjang masa berada kat sini makananya tetap hampeh.. Minta maaf cakap... Pihak penyelaras kursus bagitahu para peserta, hotel ni adalah yang ketiga termahal dalam senarai hotel yang pihak mereka pilih... 

Dan mungkin ini adalah yang terakhir kot diorang pilih hotel ni... Dengan keadaan bilik yang 'besar' dan membuatkan kita jalan mengiring untuk menuju ke almari... Sila bayangkan ke'besar'an bilik tersebut... 

Serik betul duduk kat dalam ni... Hampeh..

4 Komen untuk "Makanan Hotel Yang Tak Sedap"

fuhhh...tgk shark fin soup dia dah macam sup kosong ja....

tgok sup dia mcm tak lalu .. hmm hmmm

Jalan mengiring, tu dah jadi macam ketam... :d

huhu...kalau saya..rela makan roti je

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info