Selamat Tinggal Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Selamat Tinggal Amirah

Hati ayah mana yang tak sedih bila tinggalkan anak dan isteri.. Duduk di negeri seberang pulak tu.. Sayu betul aku tengok keadaan Amirah semalam...


Terngiang ngiang suaranya di telinga aku memanggil ayah... Pada mulanya aku tak nak suruh wife aku hantar sampai ke airport, tapi wife tetap berkeras juga nak hantar... Macam macam alasan yang dia bagi... 



Bila dah sampai airport, check in pastu luangkan masa masa yang terakhir dengan Amirah... Dia peluk erat erat, dah macam tau aku tinggalkan dia.. 

Air mata aku tahan... Tapi bila Amirah nanges nak ikut, berderai juga air mata aku... Sapa yang tahan melihat air mata anak... Ditambah lagi dengan air mata wife, masa tu juga aku menangis semahu mahunya... 

Lantaklah kalau ade yang gelakkan aku menangis.. Apa yang pasti aku teramat rindu kedua dua permaisuri hatiku...  Semalaman aku tak tido.. Asyik terbayangkan Amirah... Hemmm..


2 Komen untuk "Selamat Tinggal Amirah"

ade ker yg nak gelakkan... xde la bro... smue org ade prasaan... sape yg nmpak pasti tersentuh gak hati dia wpun tak tahu citer ape pun...

dila yang baca entri ni pun dah menangis.. sabar k, ada masa terluang, balik la semenanjung..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info