Pertandingan Turunkan Berat Badan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pertandingan Turunkan Berat Badan

Bila dah sampai di tempat baru ni, perkara pertama yang mesti aku buat adalah jadi pemerhati tempat... Aku pusing pusing kawasan sebagai salam perkenalan... Hehe


Dalam pusing pusing tu aku terjumpa iklan kat depan lif... Lebih kurang macam pertandingan Big Losers tu la... Dalam masa 10 hari mesti turunkan berat badan... 

Bagus juga kan pertandingan macan ni.. Sebagai galakan untuk kita turunkan berat badan... Aku tak sempat nak join... Hari ni start, dan hari ni juga aku baru tahu... Hehehe.. Next time nak ikut la pertandingan ni... 

Hari ni mungkin banyak entri yang aku buat... Sebab teramat bosan kat opis baru aku ni... Tumpang meja orang, pastu kemudahan takde... Dah lah kerja aku ni jadi tukang languk je.. Pusing kanan pusing kiri tak tahu nak buat ape... Hemmm.. 
3 Komen untuk "Pertandingan Turunkan Berat Badan"

If ada pertandingan mcm ni kan besttt..

diet atkin... diet atkin...hehehe...

woahh.. ptandingan sehat ni ! ^^

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info