Sadis Dan Ngeri | Telur Lelaki Pecah Akibat Dibelasah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Sadis Dan Ngeri | Telur Lelaki Pecah Akibat Dibelasah

Sadis Dan Ngeri | Telur Lelaki Pecah Akibat Dibelasah | Serius,.. Aku memang tak boleh nak bayangkan macam mana keadaannya bila 'telur' pecah... Huhuhu.. Ngeri beb... Kene jentik je pon dah senak, apatah lagi telur tu pecah... Errrr..!!! Serius aku tak dapat nak bayangkan...



Alor Setar: Seorang wanita mendakwa suaminya cedera parah pada bahagian badan dan kemaluan selepas dipercayai dibelasah polis ketika lebih 10 hari berada dalam tahanan sejak 11 Disember lalu.

Isteri mangsa, 28, berkata, kejadian itu berlaku ketika suaminya yang juga seorang kontraktor ditahan reman untuk membantu siasatan berhubung kes rogol yang dikatakan berlaku di Taman Tengku Maheran, dekat Jitra, pada 9 Disember lalu.

Mangsa dikatakan ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu bersama isterinya selepas dimaklumkan ibunya mengenai kehadiran beberapa anggota polis ke rumah mereka untuk siasatan mengenai nombor pendaftaran keretanya pada 11 Disember lalu. Difahamkan, ketika itu mangsa tiada di rumah kerana mengambil isterinya selepas tamat mengikuti kursus di Tanah Merah, Jitra, pada hari yang sama.


P/S: Aku tak nak cakap ape ape, serius memang sakit.. Bab belasah dek polis tu, biar lah pihak diorang yang siasat... Tapi kalau belasah dan attack kat 'telur' memang sangat melampau beb... Huhu... Harap harap kes ni dapat diselesaikan dengan betul... Kekadang aku terpikir betapa perlunya laksanakan hukuman hudud berbanding hukuman macam ni kan... 


2 Komen untuk "Sadis Dan Ngeri | Telur Lelaki Pecah Akibat Dibelasah"

baca pn dh ngeri+seram
http://iamtifa.blogspot.com/

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info