Resepi Maggi Big Kari Sosej

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Resepi Maggi Big Kari Sosej

                

Resepi Maggi Big Kari Sosej | Bila kita jarang jarang makan maggi, kenikmatannya memang terasa... Last aku makan maggi Big Kari Ketam.. Cuba search kat blog aku..

Sebenarnya, yang aku buat ni bukan lah Maggi Big Kari yang sebenar... Aku masak 2 bungkus Maggi kari yang saiz kecil tu.. Diulangi, 2 bungkus... Hahaha sebabnya aku rasa macam takde beza pon Big Kari dengan Maggi Kari masak 2 bungkus... 

Aku ingat tu nak masukkan sotong, tapi lama sangat nak tunggu sotong tu cair, aku campur jelah sosej... Senang... Cuma potong dan campak... Haha

Eh..!!! Takde resepi special tau untuk Maggi Kari ni... Tak kan nak masak maggi pon kena tunjuk cara caranya kan... 
0 Komentar untuk "Resepi Maggi Big Kari Sosej"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info