Simple GA - 3D Puzzle By Abah Careno

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Simple GA - 3D Puzzle By Abah Careno



Harini dah join 2  GA... Sorang dari Hazwan Hairy, dan kali ni dari Abah Careno a.k.a. Lan Careno... Kedua dua GA yang aku join ni memang senang sangat... Just luangkan sedikit masa, then setel... Hehehehe

Syarat syaratnya, sila la klik kat tuan empunya blog yang anjurkan GA ni... Sebenarnya, haritu kalau aku tak silap, ramai yang order 3D Puzzle ni kat Lan Careno tapi aku tak mampu nak beli... Bukan tak mampu dari segi kewangan tapi tak mampu nak buat..

Puzzle Amirah yang aku beli 2 tahun yang lepas pon tak siap lagi aku buat... Jadinya rasa membazir je aku beli kalau pengakhirannya dalam stor je... Tapi aku beranggapan, kalau hadiah berupa Puzzle 3D yang dihadiahkan kat aku, kemungkinan besar aku akan buat dengan tekun... In Sya Allah... hahaha

Jadi, ape tunggu lagi... Lawat lah blog beliau di SINI 


3 Komen untuk "Simple GA - 3D Puzzle By Abah Careno"

Assalam.. jenjalan tinggal jejak kat sini.. masih menanti siapa pemenangnya..hehehe..

http://husnazahidi.blogspot.com/2013/11/simple-ga-3d-puzzle.html

ayu dtg dari giveaway yg sama..good luck ye..

ada masa nanti singgah la ke blog ayu ye ...tq

http://ayuinsyirah.blogspot.com/2013/11/simple-ga-3d-puzzle.html

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info