Makanan Baik Untuk Tumbesaran Baby

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makanan Baik Untuk Tumbesaran Baby


Inilah makanan feberet Amirah... Setiap hari adalah wajib untuknya makan Calci Yum ni... Balik dari keja je, dia tarik aku suruh bukak peti sejuk sebab di tau makanan dia ada dalam peti... 

Aku pon tak tau la kenapa dia suka sangat... Aku makan takde la sedap sangat... Yelah, yogurt mana sedap... Hehehe.. Ntah sape yang ajar dia makan benda ni... 

Sebenarnya, culci yum ni bagus untuk kanak kanak... Boleh membantu tumbesaran diorang... Tu yang aku tau lah, selebihnya korang google la sendiri... Hehehe...

Tapi aku suka minum air Bliss.. Ala air yogurt tu... Air tu memang sedap tambahan pulak perisa strawberi... Hehehe... 
1 Komentar untuk "Makanan Baik Untuk Tumbesaran Baby"

bliss tu elok gak utk pencernaan

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info