Kartun Zaman Kegemilangan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kartun Zaman Kegemilangan


Masihkah korang ingat kartun kartun ni di zaman kanak kanak?? Zaman kanak kanak aku dulu, inilah kartun yang WAJIB TONTON... Kenal lagi ke setiap kartun kartun ni???

Papa Yokkies, A.L.O.N.G, Sang Kancil dan USOP SONTORIAN... Antara kartun yang menjadi feveret aku, ofkos la Keluangman dan Usop Sontorian... Betapa gilernya aku dengan kartun Keluangman ni sampaikan aku dulu digelar Keluangman... Dan nick name facebook aku juga adalah Keluangman...Huhuhu

Korang minat ke ngan kartun kartun semua ni?? Ke korang ade cerita kartun yang lain daripada yang dalam gambar ni... Kongsi la sikit...


3 Komen untuk "Kartun Zaman Kegemilangan"

Usop santorian is the best ..lawak gila cerita nie ada keriangan dalam ceritanya ....sekarang anak2 dok layan upin ipin ....ok lagi tapi boboy tue yang agak ganas .tak sesuai untuk pembinaan negara bangsa


http://azahairi.com/2013/11/blogwalking/

hmpir pupus dah kartun2 ni semua...

Katun jepun.. tomato man n topo gigio

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info