Cerita Sebenar Villa Nabila

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Cerita Sebenar Villa Nabila



Sampai sampai je kat opis, terus bukak facebook menggunakan henpon... (bukan aku sorang je macam tu).. Sana sini sibuk orang bercerita pasal cerita seram kat Villa Nabila tu... Aku dah lama dah dengar cerita pasal ni sejak bro Mazidul up entri kat blog beliau..

Kita dah tau cerita, kita layankan aje la... Cerita cerita macam ni ramai yang nak buat entry kan.. So aku pon saje nak share cerita disebaliknya... Yelah, ade yang buat entri walaupon tak tahu cerita sebenar... Cerita pasal tempat puaka ni diceritakan dalam blog Mazidul.. Klik SINI..

Kalau baca entri dari kalangan wartawan, syok sikit.. Aku pon hari hari layan blog Mazidul tu... Yelah, penulisan dia sangat menarik... Wartawan la katakan... Hehehe.. Dan, beliau cerita dalam blog setelah disiasat dari A sampai Z... Jadinya, aku berani nak cakap, 100% cerita dalam blog beliau adalah BENAR...

Baca la kat blog beliau... Klik SINI


2 Komen untuk "Cerita Sebenar Villa Nabila"

nama tempat dh cun tp sekali berhantu daaaa

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info