Cerita Melayu Mesti Juta Juta

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Cerita Melayu Mesti Juta Juta


Huhuhu... Pada mulanya aku ingat kursus ni takde kaitan dengan keje hakiki aku... Rupanya sangat berkaitan... Hohoho


Bayangkanlah, aku yang takde basic pasal Akaun masa belajar dulu tetiba belajar pasal akaun... Pening aku... Tapi nasib baik yang aku belajar sekarang ni adalah basic je... Kire selamat lagi ar...

Tapi yang aku tak berkenan tu, mamat sebelah aku... Berlagak tak ingat... Siap cerita yang dia kalau beli barang semua cash... Tak nak berhutang.. Termasuk lah nak beli kereta, poyo je lebih... 

Tu lah kalau melayu, pantang sikit dapat kelebihan atau kekayaan, dia punya sembang dah macam orang untung juta juta... Poooodaaaahhh


0 Komentar untuk "Cerita Melayu Mesti Juta Juta"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info