Nasib Baik Tak Melayang Duit

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nasib Baik Tak Melayang Duit


Pagi tadi baru aku terperasan yang kereta aku tak hidup... Puas aku mencari punca... Tup tup rupanya bateri kereta dah kong laaa...


Aku buka bateri dan call member aku sebab nak beli bateri baru... Ok fine..!! Bateri kereta pon dah naik harga rupenye... Dulu aku beli 2 tahun lepas, bateri tu takdelah mencecah RM300.. Terkejut aku... 

Alih alih, member aku cari jumper dan seminit kemudian dah boleh jalan dah... Adoiiiii...!! Nasib baik tak melayang duit harini...

Rupenye lampu dalam kereta tak bertutup semalaman... Patutlah bateri kong... Aiyaaaa...!! Sape la punye kerja ni.. Hehehe



0 Komentar untuk "Nasib Baik Tak Melayang Duit"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info