Nasib Baik Bukan Gout

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nasib Baik Bukan Gout


Serius, aku memang takut dengan penyakit gout.. Arwah bapak aku dulu pon gout... Kesakitanya memang arwah dan Allah je yang tahu...

Disebabkan penyakit gout arwah tu semakin teruk sehinggakan doktor dah tak boleh nak bagi ubat... Sebab dah terlebih dos... Bayangkan lah...

Kaki aku sakit sejak hari sabtu aritu... Aku tak tahu punca... Sebelom ni sakit tu cuma berlarutan sehari dua je tapi ni dah masuk 5 hari... Nak tak nak aku kena jumpe doktor juga...

Bila check, doktor cakap bukan gout... Fuhhhh..!!! Lega aku... Dia bagi ubat tahan sakit ngan ubat sakit urat... Alhamdulillah...
3 Komen untuk "Nasib Baik Bukan Gout"

LM pernah sakit kaki smpi x blh pijak lantai. Ayah ada gout syak jugak gout.bila doc kata bkn fuhh rasa lega giler masa tu

iman tau ubat apa 2..ubat surut bengkak, tahan sakit dengan spu tok sakit2 ,muslce kan

UBat sapu tu best pakai, saya bawa ke mana-mana ....

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info