Wife Carikan Madu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Wife Carikan Madu

Alhamdulillah...!!! Tak payah pujuk dan tak perlu aku minta, wife aku seakan akan memahami...

Dah lama dah aku idam idamkan akhirnya dia carikan juga... Hehehe

Ceritanya macam ni, sebenarnya dah berapa kali aku cakap kat dia yang aku nak tapi dia berkeras tak nak juga...

Agaknya wife aku dah bosan sangat kot dengar cerita aku pasal madu... Hahaha.. Sikit sikit madu, sikit madu...

Tengah makan pon sebut madu... Tengah syok syok tengok tv pon boleh cerita madu.. Akhirnya malam tadi dia carikan juga... Hehehe

Madu yang dia carikan tu berasal dari Pahang juga... Cameron Highland mari..!!! Hehehe...

Tapi sayangnya, lepas dapat je madu tu ternyata tak sedap...!!! Terlebih air la kot... Nak tengok tak ?????????.....!!!!!













































































4 Komen untuk "Wife Carikan Madu"

kte kalau beli madu, kte beli dari darus syifa aje. :)

madu HPA pun sedap... tak pun keluaran tok guru pun ada...

salam. masa gi Cameron Highlands dulu ada abg tu jual madu lebah hutan. jadi sy beli la..sampai hari ini x minum2...beli bln nov 2012...

hahaha.... Pd awalnya ingtkn apelah, rupanya madu nie. Entri penuh double-meaning hehehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info