Puteri Di Taman

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Puteri Di Taman

Sebenarnya dah lama dah aku idam idamkan nak bawa Amirah kat taman ni...

Rasanya sejak Amirah kat perut lagi... Hehehe... Macam tau tau je dalam rahim tu lelaki atau pompuan.. Hehehe

Ok... Semalam aku terima tetamu, member wife aku... Macam biasa, bila ade orang luar datang, konfem aku ngan wife bawa jenjalan tengok taman kat Putrajaya..

Taman kali ni yang kitorang pegi ni sangat cantik... Kat Taman Saujana Hijau... Sepanjang kitorang lepak kat sana, para pengantin pengantin pun sibuk nak tangkap gambar...

Selalunya bila pengantin tangkap gambar kat situ, maknanya view tempat tu semestinya cantik...

Tak pernah lagi aku tengok pengantin tangkap gambar kat taman Wetland yang banyak burung Flamingo tu..

Eh!!! Apedah aku melalut ni,.. Hehehe... Pada korang yang ade kamera canggih manggih tu, rasanya tempat ni la sesuai untuk menjadikan gambar korang sangat cantik..

Senang cakap, datang la kat sini... Rasa sendiri view yang menarik... Kat presint 11 je..







3 Komen untuk "Puteri Di Taman"

cantik gambar :)

lepas ni pasti ramai pengantin kesana bergambar..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info