Lagi Melampau Bini Aku Ni

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Lagi Melampau Bini Aku Ni

Harini memang niat aku nak diet ok... Aku bulatkan tekad aku dan letak dalam dalam niat aku tu ke dalam hati...!!!!

Pagi tadi aku just makan roti kosong (roti telur hidden dulu) pastu tengahari just makan roti john... Ini adalah permulaan diet aku.. Memang tak makan nasi beb...

Pastu sampai rumah aku pesan jangan masak nasi... Kalau masak pon, masak cukup cukup untuk dia sorang je... Ok... Dia ikut je ape yang aku cakap tapiiiiiiiiiiiii.........!!!!!!!

Dia masak sotong pulak... Aku kat ruang tamu ni rasa geram je.. Bau dari dapur tu pulak asik bergayut je kat bulu hidung... Saje je test keimanan....!!!

Sabar.........!!!! Lepas da kurus nanti, aku nak melantak puas puas... Hahaha

3 Komen untuk "Lagi Melampau Bini Aku Ni"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info