Ayah Aku Rindu Padamu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ayah Aku Rindu Padamu


Tetiba aku terdengar lagu ni kat youtube... Dengar je lagu ni terus cari liriknya.. Mawi yang nyanyi.. Huhu... Tanpa aku sedar air mata aku meleleh keluar... Sungguh aku sangat rindu kat arwah bapa aku... Masih terngiang ngiang suaranya ditelinga aku... Sebenarnya lagu ni lagu raya kot... Tapi aku pasang banyak kali...

Sama sama kita dengar ye.. Kepada yang masih ade ayah tu, tepon la diorang selalu... Selalu selalu dengar suara diorang... Nanti satu hari korang akan tercari cari suara tu... Sampaikan aku minta arwah muncul dalam mimpi semata mata nak dengar suara dia... Al- fatihah...

Aku tak tahu la raya tahun ni macam mana... Sebab tahun ni adalah tahun pertama kami kehilangan beliau... Owhhhhhh!!! Menangis la pulak di pagi hari... Huhuhu...

Ini liriknya... Huhuhu


Ayah aku rasa sunyi
sejak kehilanganmu di dunia ini
di saatku meniti
kejayaan ini

Ayah aku menyanjungi
jasamu yang terlalu agung buatku
tak dayaku membalas
jasa dan budimu

Tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa siksanya di jiwa ini
Tak dapatku membalas jasamu
di dunia ini

Di pagi raya
kupohonkan kemaafan
keinsafan
Ku doakan agar rohmu
Dicucuri rahmat Ilahi
Oh Ayah...

Tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa siksanya di jiwa ini
namun aku tetap redha
apa yang mendatang

Ayah aku menyanjungi
jasamu yang terlalu agung buatku
di hari raya ini
ku merindui mu

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/09/lirik-ayah-aku-rindu-padamu-mawi.html#ixzz2U51XgaSB
2 Komen untuk "Ayah Aku Rindu Padamu "

sedekahkan alfatihah buatnya..semoga rohnya dicucuri rahmat ilahi..amin

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info