Bila Wife Sakit

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bila Wife Sakit

Harini hari last aku bertugas kat KL...!!! Mood nak berpindah semakin kuat... Sememangnya aku tak sabar untuk keluar dari KL..

Hehehehe...!!! Melalut dah.. Saje je nak bagitahu yang aku nak pindah dah esok... Haahaha...

Sebenarnya lama dah wife aku ni sakit gigi... Cuma baru arini nak pegi klinik... Bila aku ajak, dia tak nak pulak...

Yang dia nak sangat pegi klinik gigi ni sebab dia dah tak boleh nak bertahan lagi dah... Sakit bukan setakat kat gusi malahan dah sampai sakit kat tekak...

Biasalah bila orang sakit gigi ni, memang tak boleh nak tegur... Rasa nak marah je... Hehehehe...

Kecuali aku... Bila sakit gigi, duduk senyap je... Sebab yang sakit, gigi, bukan telinga yang sakit sampai tak boleh dengar orang bercakap kan...!!!

Ape pengalaman korang bila sakit gigi???


2 Komen untuk "Bila Wife Sakit"

Kakak klu sakit gigi diam jak..ndak da mood mo bercakap...huhu..
aiks! pindah ke mana?? :)

kalau sakit gigi, kepala pun sakit juga.. T_T
tapi sekarang ni dah tiada lagi sakit gigi..:)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info