Risau Keluarga Di Sabah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Risau Keluarga Di Sabah

Sejak dari pagi tadi aku masih tak dapat hubungi keluarga aku di Sabah.. Fikiran aku semakin berserabut... Pelbagai khabar angin yang diterbangkan dari Sabah.. 

Kawan kawan sekeliling tak pernah memberikan aku kata kata semangat malahan ada yang tuduh aku ni dari keturunan Sultan Sulu... Adoi la... Ape lah nasib dapat member macam ni... 

Member alam maya aku kompom bagi sokongan kan.... Love u all...


4 Komen untuk "Risau Keluarga Di Sabah"

Bebanyak bersabar yer bro... Anyway, ko orang Sabah ke orang Pahang...?

sabar jer ler....
http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/03/kenapa-tentera-belum-serang-penceroboh.html

sabar byk2... kami yg xde saudara kt sana pun risau jgk..
tenagkan fikiran, kite same2 buat solat hajat...

pedulikan cakap2 org tu...dorang x rasa apa yang u rasa...hanya pandai ckp jer..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info