Nak Anak Lelaki Pulak

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nak Anak Lelaki Pulak

Masa  mula mula wife pregnant, aku sangat mengharap yang baby dalam kandungan tu lelaki... Yuppp!!! Pada mulanya konon nak surprise tapi dalam hati tersangat suka bila dapat anak lelaki...

Terasa sangat yakin yang aku akan dapat anak lelaki, aku pon siang siang dah cari nama anak lelaki, tapi bila pakcik aku bagitahu yang baby dalam kandungan tu pompuan, makanya wife aku lah yang paling suka... Huhuhu

Bukan bermakna dapat anak pompuan tu aku tak sayangkan anak kan... Alhamdulillah, Amirah pon anugerah Allah juga, so kena jaga elok elok...

Kalau kali ni wife mengandung anak lelaki, maknanya dah dapat sepasang... Hehehehe... Senangnye dalam hati, bila beranak dua... Hehehehe...

Ape ape pon, tunggu ujian esok.. (*_*)¥

~~~lalalalalalala~~~

11 Komen untuk "Nak Anak Lelaki Pulak"

Good luck, tak sabar dah ni nak tau resultnya..

tahniah, tahniah.. ada anak lelaki senang sikit masa tua nanti.

waahhh..lama x jnguk papa kat cnie.. da nk ada ank ka?? huiii..tahniah2.. hehe.. :)

waahh..lama x jnguk papa kat cnie,, da nk dpt ank kedua..hehe.. tahniah2..

semoga resultnya membawa kegembiraan..insya Allah..ada rezeki dapat la baby boy pulak hehe

azmeng! good luck. doa banyak2 taw..

p/s : manu memang stengah jam je ke power?? hahahaha

insyaallah.. boy tu..
sy pun harapkan yg ketiga ni boy gak pas ada dua gegurl.

bila dah dpt sepasang ni memang best sangat..tp jgn sede kalo x dpt boy pulak yer

Tahniah PapaBlogger.. apa-apa pun janji dua-dua sihat dan selamat... dan apa-apa pun nanti bila wife dah bersalin, kena kasi elaun MAINTENANCE!!! Baru je saya cerita kat blog saya! hehehe....

Tahniah..sy pn teringin nk anak sulung lelaki...tp xder rezeki lg..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info