Kelakar: Gila Tetap Gila

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kelakar: Gila Tetap Gila

Pagi jumaat ni, saje nak kongsi cerita kelakar kat korang ni.. 

Di sebuah hospital sakit mental, terdapat 2 orang pesakit mental yang sangat akrab yang bernama Pele dan Ronaldo... 

Pada satu hari di dalam bilik mandi, si Pele lemas dalam kolah... Tanpa meminta bantuan, Ronaldo terus terjun ke dalam kolah untuk menyelamatkan kawannya, Pele...

Kejadian tersebut disaksikan oleh doktor hospital tersebut...

Doktor: Tahniah Ronaldo.. Saya dapat saksikan awak menyelamatkan Pele dari lemas... 

Ronaldo: Terima kasih doktor.. Itu sudah tanggungjawab saya..

Doktor: Tapi yang menyedihkan saya, selepas kamu menyelamatkan Pele, dia pulak meninggal dunia...

Ronaldo: Saya pun turut sedih doktor.. Saya tak tahu boleh jadi macam ni..

Doktor: Apa yang kamu buat??

Ronaldo: Bila Pele hampir lemas tu, saya gantung dia kat kipas supaya cepat kering... 


3 Komen untuk "Kelakar: Gila Tetap Gila"

hahaha memang kelakar kalau layan orang mental ni. kita pun boleh mental sama!

www.coklateyes.my

chet! tokono den haha. muke encem tapi sayang otak sewel haha.

teringat pulak pengalaman posting kat wad mental mase student dulu.. memang syok layan dorang ni.. tapi kadang2 ngan kite pun naik mental dibuatnye :)

hehehe, betul tu.. sangat2 setuju :)

xoxo anis

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info