Amirah Kaki Buli??

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Amirah Kaki Buli??

Sebelum ni aku ingatkan Amirah yang kene buli memandangkan anak pengasuh tu lelaki... Lagi pulak, budak lelaki tu jauh lebih tua dengan Amirah.... Tapiiiiiiiii....

Fikiran aku jauh meleset bila wife aku bagitahu petang tadi... Pengasuh Amirah mengadu yang Amirah selalu MEMBULI anak dia... Hahahahaha...

Tiap kali diorang main sama sama, mainan yang Amirah pegang tak boleh budak tu pegang... Bila Amirah dah bosan dengan mainan dia, boleh pulak ambil mainan budak tu...
Kalau tak bagi, siap lah Amirah kerjakan... Mentang mentanglah badan dia besar, boleh lak membuli budak lain... Haiiii la anak aku ni...

Bapa borek anak rintik??? Aku tak pernah membuli tau... Paling koman pon aku letak lipas dalam beg pompuan... Hehehe

0 Komentar untuk "Amirah Kaki Buli??"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info