Domain [my] Bermasalah Ke

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Domain [my] Bermasalah Ke



Pagi tadi aku dapat komen bro Kaki Sembang dia cakap blog aku tak boleh bukak... huhuhuhu.. dah la lama tak update blog ni, so aku tak tahu pulak yang blog aku tak boleh bukak...


Aku bukak pulak facebook, dapat mesej lagi dari Syakir Rahman dan bagitahu blog tak boleh nak bukak juga... Pastu aku tengok pulak pageview aku....


Tu dia.... Pageview jatuh giler... Macam mana la nak dapat hadiah dari nuffnang macam ni kan... Aiyoooo... dengar kata mana mana blog yang guna domain [my] memang bermasalah... Iye la kot... Sape yang guna domain yang sama macam aku, korang pon ade masalah yang sama juga ke???


6 Komen untuk "Domain [my] Bermasalah Ke"

salam. memang ada masalah pun..heboh satu malaysia...abe pun hadapi masalah tu sejak sabtu jam 8pm...isnin tu abe tukar kembali kpd blogspot sbb x nak perkara ni berlaku lagi...huhuhuhu

ha'ah papa... bermasalah, trafik deno pun jatuh merudum.. deno pakai domain dot my jugak baru2 ni... tapi dah tukar ke blogspot balik..

p/s: deno kembali ke link lama ... www.dayangdeno.blogspot.com

boleh je saya bukak ni bro..xtw yang lain..

kwn2 kt dashboard semua dok update entri ttg kes ni.ramai yg berpatah ke .com pula huhu ^^

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info