Tips Tahan Lama Lagi..

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Tips Tahan Lama Lagi..

Ok... Malam ni sekali lagi aku nak kongsi pasal TIPS NAK TAHAN LAMA!!!!! Sebelum tu, baca kat sini pulak


ROKOK!!! Sebelum ni aku ade cerita pasal rokok kan.. So sekarang ni, aku nak kongsi sikit cara yang paling mudah korang nak jimat kan rokok.. Yang ni aku praktikkan sendiri dulu.. 

Biasalah kan, kat pejabat memang ramai yang 'pow' rokok kite.. Lagi sakit hati, seminggu tu asik dia je yang nak pow kite.. Nak pow dia susah sebab dia tak nak beli rokok.. Geram betul orang macam ni...

Cara aku dulu tak nak kongsi rokok sangat senang... Rokok yang korang baru beli tu, jangan buka plastiknya... Korang tebuk lubang kat bawah kotak rokok tu yang boleh memuatkan sebatang je rokok.. Pastu bila member korang nak pow sebatang, korang cakap la malas nak buka lagi rokok baru.. 

Kan senang.. Lantak dia kalau sangap seharian tak beli rokok... Pastu bila dia dah sangap kompom kompom dia akan beli.. So time tu la korang pow dia pulak.. Hahahaha



Tapi seelok eloknya korang berenti la merokok tu.. Susah?? Tak payah pakai prduk, janji tekadkan hati.. Tu je...

1 Komentar untuk "Tips Tahan Lama Lagi.."

fariz tak isap rokok : p

tak tahu cemane rasa sanggap tuh hehehehehe

from:

Fariz Reza Dot Com

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info