Aku Kecewa Dengan...

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Kecewa Dengan...


Sekarang ni isu pasal Abby Abadi memang sentiasa hangat.. Hangat yang tiada suamnya.. Aku pon tak tahu la nape dia jadi macam ni... Taksub sangat dengan politik..



Sepatutnya kite menyokong lagi para artis artis yang datang membantu kat sana.. Tapi bila kes ke Gaza pon nak dipertikaikan, sah memang meroyan orang tu...


 Tak sangka pulak aku Bront ade gak g sana.. Cayalah bro.. Aku memang minat giler kat ko sebab lakonan ko kat Ombak Rindu sangat best.. ( kantoi tengok citer jiwang )...



Sebenarnya bila seseorang tu baru memahami dan mendalami politik, sikap dia akan berubah secara drastik.. Segala percakapannya semua menjurus kepada politik.. Walhal dia baru je belajar makna politik tapi berucap seolah olah dia lah Ketua Pembangkang...

Bila orang yang baru nak faham, tapi buat buat faham seolah olah dia sangat faham, lama lama dia akan salah faham juga.. Abby ni bila satu hari nanti, dia tidak diperlukan dalam parti tu kompom dia lah yang akan menentang habis habisan.. Sebab perjuangan dia memang tak IKHLAS....

Sepatutnya kita kena sokong dan bangga, artis Malaysia sanggup membantu orang orang Gaza.. Bukan dikritik dan dihina kerana korang berbeza pendapat.. Tak payah la menunjuk nunjuk ko orang kuat pas... Dengan perbuatan ko tu, peminat ko akan lari.. Termasuk la aku...

Faham ye Inspektor Haliza....

credit to Disini Bermula Blogspot...

1 Komentar untuk "Aku Kecewa Dengan..."
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info