Penyakit Ape Ni???

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Penyakit Ape Ni???


Argghhhh!!! Aku dah sakit kepala ni.. masuk malam ni, bermakna aku dah tak tido selama 3 hari beb... Tensen woo tak dapat tido.. Sakit kepala lagi.. Macam macam.. Walhal mata dah ngantuk sangat ni.. Dah berapa kali aku paksa pejam, tapi tetap tak boleh juga...

Aku dah kena penyakit Insomnia ke?? Penyakit Insomnia ni adalah penyakit yang memang susah nak tido malam.. Tak nak aku dapat penyakit camni... hehehe.. Tapi keluangman memang tak tido malam pon kan...

Dah sememangnya aku tak boleh tido, ape lagi aku nak buat... Edit blog la.. Dah berapa kali entah aku tukar kaler.. Ni masuk kali ke 3 kot aku tukar kaler.. Eh!! Bukan aku tau, wife aku yang tukarkan.. Hehehe..

Aku ni mane la reti sangat nak edit edit blog kan.. Maybe ni kali terakhir dah kot aku tukar kaler.. Malas dah nak tukar.. Kalau korang rasa menyemak dengan kaler kat blog aku ni, sila lah komen erk.. Mana la tau ade juga yang tak suka kan...

gambar cilok dari super stock

5 Komen untuk "Penyakit Ape Ni???"

susah tidur...bancuh milo pekat2 kompom boleh tidur he..he..

terpanjat akak...tengok color tukau kat background...
nie bukan insomnia...tapi bosan tahap gaban lol....hu hu hu...

kadang2 ade gak jadi susah nak tido ni.. so care yang digunakan bace bacaan yang boleh wat ngantuk.. huu

ok la nih...

daripada yg hari tu..tukar kuning..
tak sangka nak pulak tukar background putih..

hari tu dyh ingat lagi katanya taknak sama dgn style blogger lain..

hehe..

tapi serius yg nih cantik..

sedap mata memandang..

:)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info