Makwe Yang Bengong

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makwe Yang Bengong


Ngeee!!!.. Ape perasaan korang bile ade makwe yang mengada ngada nak kita tolak guna troly kat mall??
Kalau dengan aku dah lama aku terbalikkan troli tu... Biar mampos.. Kalau anak aku takpe la kot, ini budak yang dah besar...

Ape tindakan korang bile makwe buat camni???

A: Tolak dia sambil buat muka bodoh

B: Biarkan je dia naik dan malu sendiri

C: Korang tinggalkan dia

D: Korang pon join sekali..

4 Komen untuk "Makwe Yang Bengong"

Layan kn je, lalu dpn eskalator buat2 jwb phn, lpskn troley, sigung sket, buat2 tk nmpk, bila dia dh tegolek dog, buat2 tekejut berok, bila dh cacat, wat dono je. Mengada sgt!

Haha, comel jek awek dia ni,
kalau saya, saya joi skali

haaaa??? ad ajuga ke mcm ni? hahaha

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info