Nak Cerita Pasal 12.12.12 Juga

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nak Cerita Pasal 12.12.12 Juga


Masih tak terlambat untuk aku ceritakan kat korang pasal tarikh keramat 12.12.12 kan... Semalam tempat kerja aku buat perhimpunan bulanan yang dihostkan oleh bahagian aku.. Kitorang nak kan tarikh keramat ni adalah untuk menunjukkan sokongan kami kepada rakyat Palestin untuk terus bersabar menghadapi ujian getir...


Kitorang buat satu kutipan derma untuk disalurkan kepada Aman Palestin.. Aku rasa gambar ni kot yang nak hantar kat media untuk dimasukkan dalam news.. hehehe


Haaa... yang kat tengah tu member aku dari pasukan tentera Laut... simpanan je.. hehehe.. Sebab takde tentera yang rabun teruk dan takde tentera yang membela perut... hehehehe... Kat tepi tu la bos aku.. Antara kitorang bertiga ni, aku rasa aku yang paling hensem kan...

Sila katakan YA...hehehe

0 Komentar untuk "Nak Cerita Pasal 12.12.12 Juga"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info