Lipas Dan Kereta Sukar Dipisahkan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Lipas Dan Kereta Sukar Dipisahkan

 Aku sampai rumah, wife ajak aku pegi Bangi nak beli barang dia.. Maka dengan itu, lepas mandi je aku dengan wife pon gerak la.. Amirah aku nak letak kat belakang, kat Car Seat dia..

Sebelum aku letak tu, dah menjadi kebiasaan aku akan kibas kibaskan tempat Amirah.. Dan tiba tiba aku terpandang 'LIPAS'.. Bukan sekor dua, tapi banyak giler.. Arggghhhh!!!! aku risau lipas tu kacau Amirah..




Banyak giler lipas dalam kereta aku tu.. Tengah drive, boleh pulak main kejar kejar kat cermin depan.. Sakitnye hati... Aku tak boleh tahan dan aku tak akan biarkan diorang main kejar kejar kat kereta aku... Dan bile sampai rumah aku beli benda ni...



RIDSECT!!!!!!!!!!! Ko penyelamat.. Hahahaha.. habis je sembur dalam kereta, tu dia..... Berkepul kepul keluar.. Arrrgggghhh!!!!!!!!! Banyak giler.. Sampai naik ke badan aku..

Sape tak geli weh kalau banyak camtu.. Kalau sekor dua aku tak kisah, ni sampai beratus ratus ekor... Tak kan aku nak tunjuk kat wife aku yang aku ni geli kat lipas.. Aku kena jadi macho la kan.. Walhal aku memang takut...

Kat kereta korang pon ade ke binatang buas tu??? Ataupon kereta aku je....

Credit to google...

8 Komen untuk "Lipas Dan Kereta Sukar Dipisahkan"

Hehe... Kite kitaorg dh mcm zoo... Tikus siap beranak pinak lagi.. Lpas dgn semut tak yah ckp.. Spider lak jdi guard kt pintu... Hehe... Mmg meriah .. Hehe.. Bgus binatang dkt org kata murah rezeki... Hehe

kereta akak leeza gitu juga. tp anak lipas.. selalu jer ada. stress

Lipas halus-halus.. memang ada.. Risau nak tinggalkan makanan dlm keta, kot kita termakan bekas dia pulak kang.. Kena wat "spring cleaning" sesekali.. spray!

kereta saya pun kena jugak... saya beli perangkap lipas yang bentuk kotak tu... punya la "ramai" anak lipas terperangkap dalam tu...

Ada sisa makanan yang terselit ke?

dekat mana2 mall ada jual tpt tangkap lipas..pd menda alah tuh ada gam..beli la..x silap dalam 1pack ada 6pcs..bukak..dan ltk bawah kerusi/bonnet..nnti sehari 2 tgk balik..kompom ada yg kena perangkap..kekekeke...menda tu mungkin ada bau yg sedap dan buatkan lipas nk kesitu...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.

keter kau nie ada sesuatu yang lipas nie suka kot...Bak kata APEK jgn isi kereta kita macam almari lauk...so clean is beutiful...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info