Jualan Borong Barangan Bayi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jualan Borong Barangan Bayi

Semalam wife aku belanja makan Domino Pizza.. Baca kat Sini... Malam ni, wife aku ajak pegi Bandar Baru Bangi kononnya nak barang dia... Aku pon pegi la tanpa sebarang syak wasangka.... Sampai je kat Bangi, kononnya ajak aku singgah Manjaku untuk... Rupenye kedai Manjaku ade buat sale... Cettttt


Mula mula ambil baju untuk Amirah dalam sehelai dua je, dan aku ngan Amirah naik tingkat atas nak tengok mainan dia... Selang beberapa minit...........


Penuh sebakul... Semalam belanja aku pizza cuma berapa hengget je, tapi dia balas balik, 5 kali ganda harga piza... Ceeeetttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!



8 Komen untuk "Jualan Borong Barangan Bayi"

Bro, lu kena kencing ngan isteri yea..hahahahaha..n3 ni betul2 buat saya tergelak !! n3 terbaik..!! hahahaha..Lain kali kalau isteri tu belanja makan, hati2 bro..!! hahahaha

untuk ank tercinta..jgn kecewakn istri..hahahaa

haha..pndai la wife papa blogger ni.. hihihi..

*sy dah click2 disini..maaf ye lmbat blas*.. :)

tahniah !!!info yg sgt baik.dgn adanye web jualan ini memudahkan lagi org ramai utk membeli brg bayi.ternyata sgt membantu.utk tingkatkan jualan sy cdgkan promote di web dibawah.Insyaallah dpt membantu.

http://al-iklan.com

Mcm sama je perangainya ngan bini aku..haha..Perempuan mmg mcm tu kot.

-------------------------------
Saya memiliki sebuah kedai online untuk disewa. Niche menjual barang bayi

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info