Domino Pizza Memang Hampeh

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Domino Pizza Memang Hampeh

Ok... Malam ni aku cakap kat wife nak makan kat luar.. Bile tengok hujan kat luar, tak jadi nak keluar tapi aku cadang nak makan Domino Pizza... Aku belanja tapi bayar pakai duit dia... hahahaha


Aku order domino sebab dia janji akan sampai dalam masa 30 minit.. Dalam keadaan hujan kat luar tu, aku jamin domino akan lambat sampai kat rumah aku.. Masa bujang dulu aku suka sangat order bile hujan lebat.. Nanti dapat makan pizza free.. Hahahaha

Tapi kali ni pizza tu cepat giler sampai depan rumah...


Dalam masa 5 minit, pizza yang aku pesan tu dah dimasak... Cepat ok..


Selang 15 minit, dia dah siap packing semua dah.. Standby untuk hantar ke rumah... Hujan semakin lebat dan aku hanya tersenyum... Mengharap sangat dia datang lambat.. hehehehe



Tapi, 3 minit sebelum masa yang dia bagi tu tamat, dah ade orang ketuk pintu.. Domino Pizza dah sampai kat depan rumah... Arggggghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! Tak dapat la aku makanan free...

Domino Pizza memang hampeh... Hampeh sebab aku tak dapat benda free.. Kan bagus dia lambat sampai... hehehe.. Tapi ape pon, domino memang laju buat kerja... Tabik spring la...

P/s: Sebenarnya ini kali pertama aku order domino secara online.. Selalunya aku call je..Bila aku tau ade online, so aku try la.. Aku kan jakun sikit... Hehehehe

5 Komen untuk "Domino Pizza Memang Hampeh"

amboi..request mkan luar, tp wife blnja..ahahaha..camner tu.. :p

erk, nak mkan free??.. untung la klau boleh dapat free selalu..hihihi

selalu order domino on9 jgk
tp klu lambat jgk lebih 30minit, Akma akan minta kupon lambat tu.. penghantar tu bagi..sebab dpt kupon lambat, tak jd nak marah, hee

ahaha..mmg domino wat kje cept..terbaikk

he..he...inatkan memang hampeh tadi, sebabnya saya order ok ja

hah hah hah....bgus betoi diaorg ni..xmcm pizzahut....dduk dkt pizzahut pun lambat, ini kan pula order antar umah...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info