Domain Aku

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Domain Aku


Ok.. Aku just nak bagitahu yang aku dah tukar link... bukan lagi blogspot tapi dah jadi DOT MY... heheehehe...

www.papablogger.my link baru aku ok...  TERIMA KASIH....

Sebelum ni aku punya link azmengs.blogspot.com dan aku tukar kepada www.papablogger.com... Kalau korang tak dapat buka aku punya blog untuk entry yang terbaru, sila bagitahu aku erk... Sebabnya domain yang baru ni berlainan dari link aku dulu...

10 Komen untuk "Domain Aku"

wahhhhhh tahniah.. maju selangkah ke hadapan..

I follow...tapi apa bezanya? Ada kelebihannya ker...?
http:ceritamayapersada.blogspot.com

awak pakai domain pun, follower xpnh hilang & xperlu nk unfollow blog lama, sbb kalau klik url lama pn tetap akan direct ke domain bru :)

tahniah :)

tahniah papa!..tapi nape tak tuka je sekali header baru tu..apa2 pun selamat ke link baru..

Wahh..Tahniah papa blogger...moga terus maju ye...:)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info