Ahhhh... Puassss

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ahhhh... Puassss



Memang puas hati makan burger ni beb... Semalam aku pegi makan dengan blogger muda.. Diorang datang dari Shah Alam... Sorang lagi dari Johor Bahru semata mata nak makan Burger Bakar ni...

Lava Grill: Alang Alang Makan Biar Puas... yang tu la nama burger ni...Makan ni sebab tengok dari Ben Ashaari g makan dulu...Memang mantapppppppppppp!!!!!!!!!!!!! Sedap giler ok...

Habis makan burger tu, hantar blogger muda tadi tu pegi KTM kononnya nak balik naik komuter.. Tapi sampai kaunter KTM tu dah tutup... Haahahaha.. Aku biarkan diorang jalan kaki balik Shah Alam.... Pegi lantak la... Hahahahaha...

Ceh!!! Aku ni tak lah kejam sangat sampai biar adik adik aku tu jalan kaki... Dan aku pon hantar diorang balik.. Bagus juga hantar diorang balik, dapat jenjalan kat Shah Alam waktu malam.. Dah lama sangat kot aku tak kuar ngan wife aku jauh malam ni.. Sejak ade Amirah rasanya.. seab aku tak nak biasakan dia kuar malam malam ni..

Ape ape pon, burger bakar tu memang terbaik... Aku saje besarkan pic tu bagi korang nampak cheese tu meleleh, baru meleleh air liur korang nampak... hahahaha..

Blogger muda tu Mr. & Mrs Rongoks dan juga Syakir Rahman...

Pic tu ambil dari syakir rahman la.. hakhakhak... credit tuk dia la erk...



8 Komen untuk "Ahhhh... Puassss"

tengok je dah menitik air liur..hahah
belom rasa lagi tu.
sebijik tu bape harga?

yang aku punya ni rm30++ la... berbaloi baloi

memang meleleh-leleh/..ada tengok gak haritu kat entry ben ashaari.

salam..singgah sini..terliur la...belanje sy mkn burger ni...dekat sini tgok mcm x best je...hikhik(demand toll) :P

pergh mkn kat s.alam je..x ajak pun erk..hahaa..menyelerakan..mmg mntapp

hehehe...

~eh, bro knp x amik gmbr yg kt fb tuh... huhu

pergh... syok tuu... burger bakar yg triple tuuu... baru je 3 hari lepas famili deno buat grill burger bakar... hihi

sodaapnya..
btw thank join segmen entry terbaik
http://www.jeritpekik.my/2012/12/senarai-entry-entry-terbaik-dari_26.html

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info