5 Tahun Merantau Di Negeri Orang

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

5 Tahun Merantau Di Negeri Orang


17 Disember haritu genap la aku bekerja kat sini dan genap la 5 tahun aku merantau di negeri orang... Pelbagai pengalaman yang telah aku kutip sepanjang 5 tahun tu.. Suka duka, pahit manis aku hadapinya seorang diri.. Tu dulu, sekarang ni dah bertiga dah pon.. Hehehe


Mula mula aku sampai kl ni untuk lapor diri, seminggu lepas tu aku kena hantar kursus kat Genting Highland.. Syok wooo... Mana taknya, sampai sampai je terus g genting..

Masa kat genting tu, aku rasa aku adalah bahan ketawa.. Orang kampung beb.. Tak pernah pernah tido hotel, tiba tiba datang kl terus kursus.. Ape benda yang aku cakap semua orang gelak.. Diorang tak paham kan.. 


Dan gambar ni, aku sendiri tak percaya yang aku tersangat la kurus... Hahahaha.. Kenangan aku kat genting ni.. Hahahaha.. Aku sorang je pakai jaket masa tu.. Ade yang bagitahu kat aku kononnya genting tu sejuk sangat, so pakai lah jaket kan..

Memang kacak haloba betul masa ni... Berat baru 52 kg je dulu... Sekarang jangan tanya la kan.. Nak jalan kaki 1000 meter pon mengah.. Hehehehe..

5 Komen untuk "5 Tahun Merantau Di Negeri Orang"

kihkihkihkih...
ok la tu...bagi can bini pulak kurus...ye dakkk...??

Cmana pun, hujan emas gak kat negeri sendiri..kan bro..

sama lah kita... 5 tahun dah kerja sini..so maksudnya 5 thn juga dah merantau..hehe
(jarak 2:30minit dr kg asal)..haha:)
Bagus lah tu berat bdn meningkat..maksudnya pandai wife jaga..

haha..funny je bca kisah ni..hihihi..

takpe la..bila pkai jaket tu, mknanya apa yng kita byngkan, kita praktikkan..hehe means sejuk sesangat kn.. ;)

sekrg dh bhagia sebb semua terjg..hehee..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info